Na dionica brze ceste Lašva – Nević Polje radovi će biti završeni do kraja godine, ukoliko vremenski uvjeti budu išli na ruku izvođaču radova, a sve će to uveliko olakšati putovanje kroz Srednju Bosnu.

Radovi od petlje u Vitezu do petlje u Nević Polju na dionici ukupne dužine 4,8 kilometara za sada idu planiranom dinamikom, a za očekivati je da isti budu završeni do kraja godine. Ipak, ono na što izvođač radova ne može utjecati jeste vrijeme, koje bi moglo prolongirat završetak radova.

Na terenu dionice dužine 4,8 kilometara izvode se radovi asfaltiranja kolovozne konstrukcije glavne trase brze ceste i objekata, a u toku je i izgradnja kružnog toka Nević Polje.

Iz Autocesta FBiH su nam kazali da su u toku i završni radovi na unutrašnjoj i vanjskoj odvodnji brze ceste i objekata, radovi na humusiranju bankina, razdjelnog pojasa i kosina nasipa brze ceste, postavljanju rasvjete u zoni petlje Nević Polje, radovi na postavljanju saobraćajne opreme i signalizacije, uređenju korita rijeke Lašve i radovi na servisnim cestama.

Istakli su da su u toku i radovi koji su definisano ugovorom o prijateljskom okruženju, a koji podrazumijevaju one projekte koji su definisani u saradnji s lokalnom zajednicom.

S tim u vezi gradi se i novi most na lokalnoj cesti prema naselju Gladnik, novi potputnjak ispod trupa brze ceste za vezu naselja Nova Bila – Nević Polje, kanalizacionog kolektora Putićevo – Nova Bila i u naselju Gladnik, sanacija lokalne ceste u Nević Polju i izrada projektne dokumentacije mosta preko rijeke Lašve u nastavku na pravac novog potputnjaka ispod brze ceste.

“Istovremeno uveliko se provode sve aktivnosti za početak gradnje LOT 4, a koji prolazi kroz poslovnu zonu u Vitezu, a sve s ciljem da prva dionica brze ceste kroz Lašvansku dolinu LOT 5 bude spojen na magistranu cestu M-5, kako bi bila u funkciji što prije. U proteklom periodu sva dokumentacija je preuzeta od JP Cesta FBiH, te su objavljeni razgovori sa privrednicima i Općinom Vitez, pokrenute aktivnosti na dopuni dokumentacije, te započinjanju eksproprijacije, što predstavlja preduslov za sam početak izgradnje”, zaključili su za Klix.ba.

Trasa koja polazi neposredno nakon poslovne zone u Vitezu vodi do mjesta Nević Polje, odnosno raskrsnice koja vodi ka Novom Travniku sa magistralnog puta M-5, uveliko će olakšati saobraćanje i gužve na ovom dijelu puta.

Po završetku cjelokupne trase Lašva – Nević Polje, uključenje će biti planirano s petlje u Lašvi, a planirano je da cesta ide lijevom stranom obale rijeke Lašve, suprotno od postojeće ceste Lašva – Vitez.

Klix.ba

Komentari